We leveren ook op zaterdag - Uw bestelling wordt altijd leuk ingepakt

0

MAND0

SLUITEN

Je mandje is leeg LEG EEN ARTIKEL IN HET MANDJE EN BEKIJK JE MANDJE HIER

Veelgestelde vragen

1.
Hoe kan ik producten kopen?

Om producten te kopen moet je de gewenste artikelen in "het Imaginarium winkelwagentje" plaatsen. Om de betaling uit te voeren is het heel belangrijk dat je het formulier invult met alle gevraagde gegevens. Vervolgens klik je op de knop "kopen"- Als je met iDeal, of een creditcard betaalt, wordt de informatie over de betaling via een geavanceerd encryptiesysteem verstuurd dat de vertrouwelijkheid van de transactie garandeert. Als je het gewenste speelgoed niet vindt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, we staan tot jouw beschikking, houd er rekening mee dat onze speelgoeddeskundigen alles weten over de wereld van het kind.

2.
Wat gebeurt er als het gewenste speelgoed niet op voorraad is?

De productinformatie van ieder artikel geeft informatie over de beschikbaarheid. Als het systeem je tijdens je zoektocht informeert dat het gewenste speelgoed niet op voorraad is, neem dan contact met ons op voor het bestellen ervan.

Als het product niet meer op voorraad is, kunnen onze speelgoeddeskundigen je helpen om ander speelgoed te vinden dat dezelfde functies heeft. Imaginarium biedt honderden, verschillende mogelijkheden om het enthousiasme van kinderen te wekken.

Hoewel we onze voorraad zorgvuldig in de gaten houden, kan het bij uitzondering gebeuren dat we een bepaald product niet meer op voorraad hebben. Als na je aanvraag blijkt dat één van de gewenste artikelen niet meer op voorraad is, nemen wij contact met je op om je een oplossing aan te bieden. Als je besluit dat je zonder dit product niet meer geïnteresseerd bent in de andere gekochte artikelen, annuleren we de verzending en geven we je geld terug. Als je wilt wachten, sturen we je eerst de andere speelgoedartikelen toe en later als het artikel weer op voorraad is, het ontbrekende product. Wij betalen de verzendingskosten van de tweede verzending. Als we het speelgoed niet meer kunnen bestellen, betalen we je het volledige bedrag terug.

3.
Kan ik speelgoed opsturen als verjaardagscadeau?

Tuurlijk!! Ons speelgoed wordt altijd op een leuke manier verpakt om de kinderen te verrassen. Je kunt ook een gepersonaliseerde kaart met de naam van het kind bijvoegen. Bij Imaginarium is alles mogelijk, vertel ons jouw idee. We houden ons aan de leveringstermijnen. Aarzel niet. Verras kinderen en stuur hen een mooi cadeau toe.

4.
Kan ik het speelgoed ruilen als het niet aan de verwachtingen voldoet?

Zeker! Neem hiervoor contact met ons op of ga naar één van onze winkels in Nederland. Je hebt 30 dagen de tijd. Je hebt hierbij het aankoopticket nodig en de originele verpakking dient in perfecte staat te verkeren. Neem contact met ons op als je niet weet waar zich de dichtstbijzijnde winkel bevindt. We helpen je graag verder.

5.
Kan ik verschillende pakjes naar verschillende adressen sturen?

Uiteraard. Echter de verschillende pakjes dienen afzonderlijk besteld te worden. Bij elke aankoop moet je duidelijk het verzendingsadres aangeven. Wij leveren het pakje af op het opgegeven adres. We doen wat jij wilt.

6.
Kan ik het nummer van mijn creditcard telefonisch in plaats van elektronisch doorgeven?

Ja, onze Klantenservice staat u graag te woord. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen hebt!